Lovely day <3


Det blev visst fika med frida iaf. Gick till kulan och satte oss och pratade massa. Mys! <3 Älskar caféer, sånn mysig stämmning. :) Gick och hälsade på jenny med när hon jobbade. Kollade också på vattenpipor, är riktigt sugen på att införskaffa en. Ska vänta tills jag har pengar och ska kanske prata med mamma och pappa om det, eller bara pappa. Bäst så ;D Nej men det skulle vara en kul grej. ;P Det blev ett snabbt inlägg det här, för nu ska jag ställa mig på maskinen och träna en stund och göra armhävningar, situps och lårgång.  Sen hopp in i duschen och sen hoppa vidare till sängen och kolla på desperate. :)

Måste bara säga nu att det är så himla många vänner jag saknar och önskar att jag kunde dela på mig så jag kunde vara med er hur mycket som helst. När man har det tajt i planerna och inte kan jämt så kan man inte räkna med att andra kan ses när man själv kan, tyvär! Men hoppas ni vet ändå att jag tänker på er och saknar er oerhört mycket!

Puss på er ! // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0