karlstad

Missade bussen till karlstad nyss. Fick jättebrottom och minutrarna gick som sekunder. Usch, sprang nästan upp till busstationen tre minuter innan bussen skulle gå. Det tar typ fyra minuter om man går fort så jag borde ha hunnit i den tackten men alla klockor går ju inte lika heller. :/ Aja, det fanns inget mer att göra än att vända hem igen. Ska ta nästa buss som går 16.40. Får gå i tid den här gången. ;) Sen när jag kommer in till karlstad ska jag byta buss som går till färjestad och där till arenan för att möta min syster malin, sen ska vi kolla på färjestad-djurgårn. Blir nog en spännande match. Liiite skämmigt bara att hon hejar på djurgårn och vi sitter på färjestad läktaren. ;P Men det ska bli kul iaf och få träffa henne, försöker planera in besök så ofta jag kan. Nu börjar klockan rinna iväg igen, måste vara beredd på att kila till bussen. ;)

Puss och Kram! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0