Ingen vanlig söndag!

GÖTT! Idag är det ingen vanlig tråkig söndag, för en vanlig söndag innebär skola dan efter och den här veckan har vi lov så då slipper man pallra sig iväg till skolan! :D Det tackar man för.

Gårdagens kväll tillbringades med emmy, frida, julia och bea. Vi gjorde inget särskilt, bara massa skratt och prat, men det är ju så det ska va. ;) När emmy skulle följa mig hem ringde min mobil, det va en söt kille som ringde, och det han sa förgyllde min dag. Tack , det betyder massor det du sa!

Emmy och jag hade massa som vanligt att prata om så det blev att promenera lite extra. Vi blev erbjudna av två tjusiga grabbar att hänga med in på statt och de skulle bjussa på all dricka. Tyvär fanns det ju ett litet problem, åldern. Attans! ;) Får vänta några år, men jävlar va kul vi kommer ha när vi kan gå ut sen! ;P Aja, det får vänta.. Emmy sa sen att hon skulle gå hem men för det första så va det sent och jag tillät henne inte att gå själv hem. Sen regnade med så vi gick in till mig och det slutade med att hon sov över. Mysigt med massa prat. :) När vi vaknade idag så hade vi världens problem. Emmys klocka visade 11.50 medans mina klockor visade 12.50? Huh.. Blondiner som vi är, så tar det ett tag innan JAG(den mindre blondare) kommer på att aha, det kanske är vintertid nu? Och ja, så va det ju. Så för alla er som inte ställt tillbaka klockan en timma gör det nu!

Förövrigt har det varit en lugn dag, inte gjort ett piss. Men det är gött det! ;) ser ni att designen är fixad nu? :) Fick höra igår att headern va för lång. Det syns inte på nån av våra datorer här hemma så jag visste ju inte detta, konstigt. Men ja, nu ska det va fixat. Säg gärna till om det är nått som inte funkar som det ska på bloggen, eller om designen är konstig nånstans.

Puss och kram! // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0