Heej på er !

Hjälp va veckorna går fort! Redan trorsdag ju, men det är skönt att veckorna går fort för nu närmar sig höstlov sen jullov sen thailand! :D Åh va jag längtar! Det ska bli så jävla bra den här gången. :) Underbart med värme, sol, bad och shopping och på kvällarna går anna och jag ut och roar oss. Synd bara att jag inte är hemma till nyår för det är ju då allt händer hemma, men men.. va väljer man? Nyår hemma eller en resa till thailand? ;P

Jag måste bara säga att jag blir så störd på vissa i skolan som jämt måste synas och höras! Förstår inte vad det är i deras huvuden som får dom att tro att alla jämt ska ge dom uppmärksamhet? Snälla ge er med det, ni är bara jobbiga och ett tips: Dämpa er liiite bara, tack! Min uppmärksamhet tänker jag inte unna er med,  det enda ni får av mig är en suck. ;)

Nu ska jag ut och gå med julia, men vi hörs senare.

Ciao ! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0