Förvirrad..

Mådde inge bra imorse heller så stannade hemma från skolan idag, kändes skönt för en gångs skull att slippa skiten. Fast har varit tvungen att plugga lite idag ändå men har mest tagit det lugnt och kollat på film. Just nu är jag så förvirrad med känns det som, jag har tappat fästet helt och hållet. Allt har känts så bra på sistone men nu känns allt bara förvirrande och annorlunda. Hoppas jag hittar tillbaka till mitt vanliga jag snart, orkar inte känna såhär längre. Snart är det lov som tur är, visst det kommer bli en del plugg på lovet med för lärarna är ju sååå snälla! Lov betyder tydligen inte ledighet som det står i ordboken för lärarna, varför kalla det lov för då? Men på lovet så tänker jag släppa loss och bara roa mig och hitta på massa kul med vännerna! Då kommer även malin från örebro hit och livar upp karlskoga, saknar den flickan! På lovet blir det halloween fest med! Fan va kul, maskerad då såklart alla som kommer ska va utklädda. Bästa lovet ska det bli nu och ingen jävel ska få förstöra det, så det så!

Just nu känner att jag har ganska många frågor och tankar i huvudet. Jag tror jag ska ut och gå snart så jag kan tänka lite och bara vara för mig själv, pallar inte att va inne länge till heller. Ipoden hänger med såklart, ska ge er veckans låtar sen med tänkte jag.

See ya ! // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: emmy

men nu fan äre tagga te helgen linnea! då jävlar :D :D :D <3<3

2008-10-22 @ 19:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0