va har jag gjort som behöver straffas?

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaan, vart ska jag börja!? Jag är så arg nu så ingen kan ana ens. Fan, varför ägna jag ens från början en tanke åt dig? Du är inte värd ett skit, jag skulle inte ens skänka dig en femtiöring. Jag börjar undra om det seriöst är nått stort fel i huvudet på dig? En normal människa beter sig inte så, man gör inte det. Jag vet att inte många förstår nu vem jag snackar om eller vad som hänt och jag har SÅ lust att lägga upp namn adress mobilnummer msn allt på den här personen. Men eftersom jag inte är ett svin som du så skulle jag aldrig gå till handling när det gäller den frågan. Men ni ska veta att den här killen kommer få problem, jag skiter fan i han nu. Han betyder ingenting längre och jag har gått vidare. SÅ omoget beteende bara, väx upp! Förlåt för sluddrig text, fråga på bara jag svarar. Kände bara att jag va tvungen att skriva av mig så det här inlägget va bara för eget behov. Nu ska jag väll sätta mig med tyskan och plugga på det sen skiter jag i allt! Kemin på torsdag får gå som det går helt enkelt orkar inte bry mig om den heller. Imorgon får jag ägna min tid åt den.

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad är det som har hänt nu??

2008-11-05 @ 20:13:51
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0