upp och hoppa & ta nya tag!

Nu ska ni för en gångs skull få ett inlägg som inte handlar om min olycka och mina bekymmer. ;) Idag har det varit en rätt bra dag faktisk, får tacka malin och emma som fick mig på andra tankar och på bra humör. Det behövdes! <3 Ska inte dra upp det jobbiga. ;) Veckan har gått ganska fort ändå, skönt det, för nu vill jag bara att tiden ska rinna iväg och väntar på bättre tider, men de kommer snart. ;) ALLT GÅR BARA MAN VILL, jag lever på dom orden nu! Funderar på att tatuera in det i nacken eller lite under nacken (axelhöjd) fast på engelska eller nått så det låter lite bättre ;) Jag ska fan göra det om några år, för dom orden är verkligen nått jag lever för. De peppar mig och får mig att vilja. Jag vet att jag alltid sagt att jag är emot tatueringar och ja, jag är väll fortfarande lite det. Jag tycker inte att man ska ha stora tatueringar som är betydelselösa. De ska va stilrena och enkla, man ska ju trots allt ha dom hela livet? Sen ska man välja ut ett bra ställe att ha den på. Sen är jag faktiskt , lite bara liiite sugen på att pierca tungan. ;P Men nej, jag tror jag skippar det. Blir säkert bara massa krångel och hur blir kyssarna då egentligen? Borde inte det bli konstigt? :S hahaa.. aja, imorhgon far jag nog till örebro och till min underbara malin. Behövdes ett besök nu! <3 Blir nog bio och sen massa prat och mys. :) Vi ska se Patrik 1.5 tror jag, om hon nu boka den. Hoppas det, den verkar bra och har hört att den är det med. Sen på lördag bär det av hemåt igen och på kvällen blir det lite myskväll med några av flickorna. Wallander, myskläder, inget smink, pizza, godis.. you name it! ;) Blir nog en bra helg, som det ser ut nu iaf, men sen brukar ju inget bli som jag tänkt mig längre så det väntar och se..

Puss och kram! // Linnea <3

Kommentarer
Postat av: frida

2008-11-13 @ 19:46:16
URL: http://fridalindbladh.blogg.se/
Postat av: frida

det ska bli bra , det får se till så det blir ! Älskar dig gumman ! <3

2008-11-13 @ 19:47:13
URL: http://fridalindbladh.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Sis Du va händer i helgen?? Är lite sugen på att packa en väska me kläder o texas o komma?! Men bara om ni har tid för mig Jimmy jobbar...=(( kram o puss

2008-11-13 @ 21:54:01
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej Sis Du va händer i helgen?? Är lite sugen på att packa en väska me kläder o texas o komma?! Men bara om ni har tid för mig Jimmy jobbar...=(( kram o puss

2008-11-13 @ 21:56:34
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Petra

haha det är rätt linnea ;)

tatueringar o piercing ska det bli ;P

2008-11-14 @ 13:31:56
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0