orkar inte mer!

Trodde man hade växt ifrån sånt i vår ålder, men tydligen inte!? Inte alla iaf.. Att man sen låtsas som ingenting är också helt jävla sjukt, för mig är det ofattbart hur en människa kan ha samvete till det. Men det kanske är mig det är fel på? När man försöker släppa saker och gå vidare det är då sånt här händer.. ÅH !? Jag vill bara skrika! Trodde ni va bättre än såhär!? TACK, nu vet jag!

Man vet i slutändan vilka som är ens riktiga vänner.. Men fan va jobbigt det är när man blir sviken av dom man trodde man kunde lita på. Jag frågar mig själv varför hela tiden? Men jag kan aldrig komma på ett svar, jag kan inte komma på vad jag gjort er och varför jag förtjänar att bli sviken så? Jag måste verkligen vara en riktigt dålig människa eftersom jag får ta all denna skit. Allting har hänt på sistone, då menar jag allt. Allt gick upp och ingen va lyckligare än mig. Sen rasade allt och här har ni mig nu. Jag antar att det bara är att vänja sig, kanske såhär livet funkar? Men snälla nu orkar jag inte mer, en sak till på allt detta och jag faller ihop. Jag lovar!

Det värsta är att när man som mest behöver stöd av någon så finns ingen där. Tror ni är rädda för att göra eller säga fel, men en kram räcker. Ni behöver inte säga något. Jag vill bara veta att ni finns där.

Linnea


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du vet att jag alltid finns här!<3<3 vad som än händer så kommer jag alltid finnas här för dig!! <3

2008-11-12 @ 20:10:37
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: malin

har inte jag funnits där och visat att jag har brytt mig? :O<3

2008-11-12 @ 20:15:36
URL: http://malinlindskog.blogg.se/
Postat av: Alinne

Be strong, keep rockin! Det löser sig :)

2008-11-12 @ 20:23:41
URL: http://alinneandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

whatever happend, we stay togehter! <3<3

2008-11-12 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0