Vilket lov!

Jag känner att bloggen inte prioriteras så högt just nu och uppdateringen blir sämre. Fy på mig.. Men jag lovar att nu i veckan när skolan börjat igen och jag får lite rutiner så kommer det bli bättre uppdatering. Längtar till jullovet nu och thailand! :D Underbart ska det bli! För skönt att komma här ifrån, lämna allt bakom sig och bara ta det lugnt och koppla av. För skönt! Jävlar va jag ska fota då med, va beredda på massa bilder efter resan. :) Nej nu längtar jag för mycket så nu byter jag ämne.. ;) Lovet har iaf varit riktigt bra! Gjort och sett en del jag aldrig tidigare gjort. Två stjärnfall bla. TVÅ stycken, jag har aldrig sett ett stjärnfall i hela mitt liv sen under några dagar får jag se flera, hur stor är risken egentligen? Häftigt va det i vilket fall som helst båda gångerna. :) Nej nu ska jag fixa inför skolan imorgon välja kläder och sånt. :)

Sov gott och dröm sött // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0