knallar och går..

Hej på er!

Veckan rullar på, fast det här är nog den segaste veckan på riiktigt länge. Men imorgon är det torsdag sen fredag sen helg så det är bara att bita ihop. ;) Idag snöade här i karlskoga för alla som vill veta. ;P Så på rasten gick vi ut och hade snöbollskrig, fick snö upptryckt i hela ansiktet och munnen av mikael, TACK! Efter vi varit ute i snön va det film som vänta på engelskan, blood diamond såg vi. Riktigt bra film faktiskt, inte min typ av film i vanliga fall men gillade den verkligen. Vi fick gå övertid på 45 minuter så slutade inte förrns kvart över fyra idag. Usch, inge kul! När jag skulle börja gå hem så är det pissblött ute och jag som har hål under skon kände inte suget att ta en promenad hem. Som tur va så fick jag skjuts av emma, som inte hade mycket luft i bakhjulet och nu ännu mindre. Förlåt, men du insisterade faktiskt. ;) Men tack för skjutsen du är en räddare i nöden! :) Nu ska jag sätta mig med matten sen vet då fan hur jag ska göra med biologin, ska lämna in ett arbete imorgon och det är låångt ifrån klart och matten kommer nog ta hela kvällen. Vilka problem, aja.. får se hur det blir med det. ;) Nu har jag inte tid att sitta här och tjata..

Puss och kram // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

svar: nej det är inte tråkigt att läsa om det :)

2008-11-20 @ 11:58:40
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0