Julfeber

                                                                                                                                                                                                                        Foto: Linnea

Nu är det snart jul, inte alls lång tid kvar. Idag är det 26 dagar kvar tills julafton och 24 dagar kvar tills jag drar till thailand! :D LÄÄÄNGTAR! Påtal om julen, på söndag är det ju första advent. Det är ju då man plockar fram ljusstakar och stjärnor mm. Men igår fick pappa och max julfeber tror jag och började plocka fram dom. Så nu står det ljusstakar i alla fönster förutom i mitt. ;) Vi som har som tradition att ställa fram dom första advent. Det kändes konstigt att bryta den traditionen och jag tycker verkligen man ska vänta tills dess. Men det lyssnade inte dom på. Igår gick även jag och bea till davids och skulle boka in träning men när vi kom dit så va dte fullt på ALLA pass och så va det typ åtta stycken på reservlistorna överallt fram till början av januari! :O Så vi får vänta på nya listor och va med då. Men det va skönt ändå med en långpromenad. :)

Idag då, har varit en rätt bra dag. Blev klar med min kjol på syslöjden idag ska bara sy ett skärp att ha i midjan sen får jag ta hem den och då ska ni få se bilder. :) Fick MVG på min svenska uppsatts , blev ASGLAD! Mitt första mvg av Carina tror jag! :D Hon sa direkt att det här va jättebra linnea, och sa att jag verkligen skrivit av mig. Temat jag skrev efter va vändpunkt. Jag skrev om hur jag har förändrats genom åren och vad som gjort mig till den jag är idag och även om mina tankar efter begravningen. Efter skolan sen fick jag knalla hem själv, stackars mig. Tur va ringde Emmy och höll mig sällskap i telefon ;) Nu ska jag bara ta det lugnt en stund sitta vid datorn och kanske lägga upp kläder på bloggen som jag hittat på internet som jag vill ha? Det ska jag nog göra, senare ikväll blir det idol hos felicia. :) Myspys. <3

Trevlig helg! // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0