ill be there

Heeejsan Sveeeejsan !

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen på sistone, men jag har inte haft något att skriva om. Veckorna rullar på och det finns väll inte så mycket mer att säga än att klaga och det har jag ingen lust med längre. Nu är jag på väg upp, och då mår man bara sämre om man klagar hela tiden. Lika bra att försöka fokusera på det possitiva istället, även de små sakerna. Idag tex fick jag reda på mitt matteprov jag hade förra veckan. Jag fick VG !!! Så JÄVLA skönt, nu får jag behålla mitt vg i matten, TACK!  Min dag va räddad! Och vet ni vaaad !? Igår lärde jag mig hur man suddar ut saker i bakgrunden i photoshop OCH så har jag lärt mig att klistra in flera bilder i paint så man får flera bilder i samma bild. :D Bra va? Jag är ju inte så teknisk av mig och så high på datorer kan man väll säga så jag är riktigt stolt över mig själv nu. ;D Så nån dag ska jag visa mina kunskaper för er, har suttit och klippt ihop kläder och annat jag vill ha som jag tänkte lägga upp här och visa er. :) Men det blir kanske imorgon..

Massa massa grattis till min underbara vän jenny som fyller 19 idag! Vi har känt varandra nu sen små barnsben, jag va så liten så jag inte ens minns första gången vi sågs. Du gillade mig direkt när vi träffades, du har ju alltid gillat barn och velat bli lärare så det visar bara att du är född till att bli det! Jag tror att du tillslut kommer hamna inom det yrket. Du skulle bli den bästa läraren, jag lovar! I stort sett hela min barndom har jag spenderat med dig, vi va som ihop klistrade, oskiljbara. Men om man ses varje dag i 13 år så är det inte konstigt om man tillslut tröttnar på varandra, men trots att vi inte umgås lika ofta längre så är vi ändå tajta, och ingen kan nånsinn ersätta din plats i mitt hjärta. Vi kommer aldrig tappa kontakten helt, det tror jag verkligen inte. Jag vill tacka dig vännen för att du finns och för allt du gjort för mig. Med dig känner jag mig verkligen trygg och jag litar på dig till 100 %!! Minnena med dig kommer jag aldrig att glömma, dom finns där. Ville bara säga att: JAG ÄLSKAR DIG!! <3

Det får sätta punkt för dte här inlägget, vi hörs imorgon!

Puss, kram och godnatt ! // Linnea <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

naaw vad söt du är <3 Älskar dig med vet du!! du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3<3

2008-11-26 @ 23:09:53
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0