Min helg

I fredags åkte jag in till örebro och till min underbara tös malin. Hon mötte mig vid resecentrum sen knallade vi upp till stan. Vi satte oss på bara vara och fikade, för mysigt va det. Knappt några där så det va skönt. Pratade en hel del och det va himla skönt att prata med nån som förstår. Du är bäst malin. <3 Du ska veta att jag finns här för dig och du betyder otroligt mycket för mig ska du veta.
När vi fikat klart och dom stängde så gick vi till filmstaden och hämtade ut biljetterna, efter det gick vi till hennes mammas jobb och pratade lite med dom där, malins mamma är den gulligste mamman som finns. Så söt och glad hela tiden. :) Vid nio började bion, vi såg patrik 1.5 den va jättebra, rolig. Värd att se för er som inte sätt den. Tack för helgen gumman den va guld värd, även fast det bara blev en dag så va den väl behövlig. <3

Igår, hade jag lägenheten för mig själv så frågade om några ville komma. Blev jag, malin och emma som hade myskväll och kollade på wallander. Tack för en mysigkväll tjejer. <3 Malin och jag sov kvar i lägenheten. Åh deras säng är SÅ skön. Vill ha! Snart ska jag övertala mamma och pappa om en ny säng. Kan ju inte ha  en 90 säng längre. ;)

Nu ska jag och malin kolla på idol och äta ben & jerry glass, mums på det! :)

Ha det bra!
Puss och kram // Linnea <3

Kommentarer
Postat av: malin

Tack för en underbar helg gumman<3 DU är bäst<3<3<3<3

2008-11-16 @ 13:59:10
URL: http://malinlindskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack själv, måste göras om !? :D<33

2008-11-17 @ 19:35:24
Postat av: emma

mitt namn kom inte med ?? ;P

2008-11-17 @ 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0