För bra för att vara sant?

Herregud, jag och mina problem. Står ni verkligen ut att läsa det? Hoppas det. Men nu ska jag försöka förklara allt på ett bra sätt och samtidigt få skriva av mig lite. Jag har träffat en underbar kille den senaste veckan. Han är underbar på alla sätt och vis. Vi började prata massa och vi kom fram till att vi både fått känslor för varandra. Jag levde som i en saga och va den lyckliga flickan som äntligen hittat sin prins. Han va min prins, han förgyllde mina dagar och gjorde mig till ett enda stort leende. Allting gick så väldigt fort och det kändes för bra för att vara sant. På lovet när jag såg en stjärna falla önskade jag mig att jag snart skulle hitta en underbar kille och att vi skulle bli tillsammans. Ja, jag fick min önskan uppfylld, även fast det bara gällde för två dagar så har jag träffat en underbar kille som jag aldrig kommer glömma. Vi får se vad som händer framöver. Vi sa att det troligen va ödet som förde oss samman, så om det är meningen att det ska va du och jag så för det nog oss samman igen. Ta itu med dina problem nu och jag ska försöka fokusera på mig själv och skolan nu. Allt löser sig.. Nu tappade jag bloggsuget och sätter punkt där.

Puss hej // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: mallanbrallan

finns alltid här! <3

2008-11-10 @ 22:58:11
Postat av: emmy

gummsan.. :( <3<3

2008-11-11 @ 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0