en bra dag :)

Hallå!

Idag har det varit en jättebra dag och ingenting har riktigt gått snett, så jäävla skönt! Fast jag har varit rätt trött idag (på lektionerna iaf) svårt att koncentrera mig men det är inte så konstigt när man sovit fyra timmar. Men det får jag skylla mig själv för, ligger man och pratar i telefon till två på natten så får man faktiskt skylla sig själv. Men jag har bitit ihop idag och klarat mig igenom dagen galant. :) Jag blev inte klar med biologin igår eller idag så jag pratade med madde och det va okej att lämna in arbetet imorgon, som tur va. Så snart ska jag sätta mig med det, sen ska mamma och jag gå upp till stan och kolla på skor och stövlar. :) Hoppas jag hittar nått, brukar inte va så när man behöver ett par. ;P
Vi hade engelskaglos-förhör idag med, det gick jättebra fick 13/15 och jag hade inte läst på för fem öre så skrev bara det som dök upp i huvudet. Så blev nöjd med resultatet. :) Ja vad har mer hänt idag.. ? Jo.. Det va lucia rep idag och lucian röstades fram, får tyvär inte avslöja vem än. :P Det sista jag gjorde innan jag gick hem idag va ett stort matteprov, tror faktiskt det gick bra. Hoppas på att få behålla mitt VG i matte. Nej nu ska jag skriva klart biologin sen kommer mamma hem snart och senare ikväll blir det kanske att träffa malin en stund. :)

Puss hej! // Linnea <3

Kommentarer
Postat av: Frida

eller hur ! fast priset är inte så najs på dom från chicy :/ <3

2008-11-20 @ 18:08:47
URL: http://fridalindbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0