Ändrade planer

Visst är det oftast så att när man tänkt sig hur nått ska bli eller planerat något så ändras det i sista sekund. Ikväll hade jag ju tänkt att träffa jonas och erik men så blev det inte. Utan ikväll blir det nog en hemma kväll med mamsen. Rätt skönt kanske men usch, jag hatar att vara hemma på helgerna. Inte för att jag hatar min familj så utan bara känslan av att vara hemma en helg. Blir så rastlös.. Neeeej, kollade precis va som skulle gå på tv ikväll och det är ju fan INGE bra! DÄR, va min kväll förstörd. Bajs, nån som har tråkigt kan ju höra av sig. Har inte gjort ett piss idag. Gick upp tio över två (blev sent igår) men skönt att sova ut iaf. Jo, jag va ute och gick för nån timma sen så nått har jag ju gjort iaf. ;P I början på promenaden va dte inte alls kallt men shit va jag frös när jag va på hemväg. Så fort jag kom in va dte en kopp te som gällde. ;) Nej nu ska jag kolla runt på lite klädsidor och se vad jag hittar, kan lägga upp lite bilder sen. Kanske lägger upp en veckans låtar senare med, va ett tag sen sist. ;P

Ha det gött! // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0